vrijdag 14 oktober 2016

Weer terug

Vannacht weer teruggekomen vanuit Rhodos. Heerlijk weer gehad en een voornamelijk luie vakantie doorgebracht. Bijna iedere dag een boek gelezen en wat gepatchworkt. Ik had blokjes voorbereid zodat ik direct aan de slag kon. Het waait daar vrijwel altijd daarom speld ik de lapjes gewoon op mijn strandlaken. Werkt prima!

Het hotel heette Blue Horizon, zoals te zien is op de foto's klopt die naam helemaal. Eén dag was het bewolkt, maar de temperatuur was nog steeds 26 graden. Vanuit de palmentuin van het hotel liep je gelijk het strand op, fantastische lokatie. Het is maar 5 minuten lopen naar een geweldige bakker/ koffiezaak. Ook daar dus de nodige uurtjes doorgebracht met heerlijke frappé's en af en toe gebak.

Voor vertrek was het nog wel even haasten om vanalles uit de tuin te verwerken, maar ook dat is gelukt. Zakken vol courgetteblokjes en paprika voor in de vriezer en wat bakjes gesneden tomaatjes.

De was en de boodschappen zijn inmiddels gedaan en de mail bijgewerkt. Weer over tot de orde van de dag. In een volgend blogje nog wat foto's van heerlijke Griekse maaltijden en van een kadootje voor mezelf!


1 opmerking:

  1. Je hebt het heerlijk gehad, dat is aan de foto's al te zien. Zon en rust, met daarbij de lapjes of een boek..... heerlijk!
    Een kadootje voor jezelf.... daar ben ik ook zo gek op, ben benieuwd wat het is :-)
    En dan die foto van het gebak....... mijn maagje begint gelijk te knorren, maar dat komt ook omdat het nu 5 uur is en er een pan erwtensoep op het fornuis staat te pruttelen.
    Geniet nog maar lekker na van de mooie foto's en de rust....

    BeantwoordenVerwijderen