maandag 14 november 2016

Noah's ark en een nieuwe uitdaging

Bovenstaande foto kwam ik tegen tijdens het snuffelen in allerlei fotomapjes op de computer. Het is een ontwerp van Lynette Anderson, en ik heb hem gemaakt voor mijn zus. Leuk om 'oude' maaksels weer eens te bekijken.
Omdat het over twee weken wintermarkt is in het dorp van mijn ouders vond ik het weer eens tijd voor een uitdaging. De opbrengst van de markt is voor de bouw van nieuwe kerk, en om zoveel mogelijk uit te kunnen geven daar ga ik weer eens eten uit de voorraadkasten. Ik mag van mezelf deze twee weken maximaal tien euro uitgeven aan boodschappen. Moet lukken want ik heb genoeg in de kasten en zelfs nog het nodige in de tuin!



Afgelopen zaterdag ben ik gestart, en ik zal na de eerste en de tweede week de kasten nog eens laten zien. Ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk. De vrijgekomen plaats kan ik dan vullen met mijn nieuwe aankopen. Op de wintermarkt is vanalles te koop, groenten, zuivel, planten en bloemen, decoratie, er zijn allerlei spellen, kaas en eieren, boodschappen, er is het nodige te eten, er is een rommelmarkt en nog  veel meer. Het is overdekt, dus niet afhankelijk van het weer. Heb er nu al zin in.
Zaterdag heb ik ook weer een stapeltje spullen op marktplaats gezet, goed bezig geweest dus!
 

1 opmerking:

  1. Altijd leuk om naar foto's te kijken van je oude werkstukken, maar ook foto's bekijken van quilts die je nog graag zou willen maken.
    Dat zijn tenslotte de mooiste.
    In twee weken 10 euro uitgeven aan boodschappen??????
    Tja, eten hoef je niet te kopen zo te zien, daar staan je kasten vol mee, maar boodschappen is toch meer dan alleen eten?
    Ben heel benieuwd of je dat gaat lukken.
    Maar een uitdaging is het zeker. Succes er mee!
    GRoetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen