donderdag 24 november 2016

Nog meer gestempeld en moois uit de natuur


Voor de wintermarkt van komende zaterdag moesten ook wat potjes versierd worden. Tussen het studeren door heb ik iedere avond één potje gedaan, hopelijk vallen ze in de smaak.
Omdat de stempelspullen toch nog in de kamer stonden heb ik dit weekend nog een aantal kaarten gemaakt. Nu kan ik voorlopig wel even vooruit!

In de tuin is weinig te beleven nu. Er staan nog diverse kolen, andijvie, spinazie, wortels, bieten en kruiden. De snijbonen die te dik waren geworden heb ik laten drogen voor de bonen die binnenin zitten. Deze gebruik ik om bonenburgers te maken, of om in gerechten te verwerken. Ik geniet altijd enorm van de schitterende kleuren!


1 opmerking:

  1. Dat zijn zeker mooie bonen, leuk al die verschillende kleuren.
    Van de week komt er flinke nachtvorst, dus alles maar uit de tuin halen wat daar niet tegen kan.
    Maar je verveelt je niet lees ik. Studeren, leuke potjes met snoep maken en mooie kaarten.
    Die egeltjes vind ik het leukst. Ook in het echt, ze hebben zulke leuke zwarte kraaloogjes.
    Veel plezier zaterdag op de markt en goede zaken.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen