zondag 20 november 2016

Stempelen en de uitdaging

Het was weer een superdrukke week! Naast het werken en alle ziekenhuisbezoeken had ik deze week ook weer een lesdag. Maar het is wel gelukt om iedere dag te koken en om wat creatiefs te doen.
Mijn eigen kaartenvoorraad en de voorraad in mijn verkoopkistje was weer erg geslonken dus de stempelspullen zijn weer voor de dag gehaald. Van sommige heb ik gelijk een aantal gemaakt in verschillende kleuren zodat ik weer even vooruit kan.
Het eskimo poppetje vind ik echt superschattig. Hij komt uit een kerstset van Stampin' Up, maar deze stempel is ook buiten de kerst om te gebruiken.

Verder wat bedankkaartjes en beterschapskaarten en nog twee kerstkaarten. Dit jaar ben ik al beter voorbereid dan de afgelopen twee jaar. Toen was het echt last minute werk om toch zoveel mogelijk af te krijgen voor kerst!
De koelkast is al een stuk leger geworden, net als de fruitschaal. Het valt me op dat ik toch het meest 'verse' spullen gebruik, want uit de kasten is nauwelijks wat opgegaan.


De voor en na foto's, het verschil is duidelijk te zien. De boodschappen voor afgelopen week en deze week zijn op iets meer dan 14 euro uitgekomen. Ik moest batterijen kopen en in een multipack waren ze beduidend goedkoper. Maar al met al niet slecht! Het uitgespaarde geld gaat komende zaterdag uitgegeven worden op de wintermarkt waar ik nu al ontzettend veel zin in heb.



1 opmerking:

  1. Knap hoor dat je zo weinig geld hebt uitgegeven deze week en dan ook nog batterijen gekocht.
    Maar aan eten is er bij jou ook geen gebrek. Als we per ongeluk ingesneeuwd raken, komen alle buren bij jou eten :-)
    Je hebt echt enige kaarten gemaakt, ook daarmee kan je weer vooruit.
    Ben heel benieuwd wat voor leuks je gaat kopen op de wintermarkt.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen