zaterdag 3 december 2016

Een kort bericht...



Het was de bedoeling om een heeeeel lang bericht met veel foto's te plaatsen over de wintermarkt van vorige week...maar op de een of andere manier zijn helaas de foto's van mijn camera verdwenen! Echt heel verveldend, want er was zoveel moois te zien en te beleven. En de opbrengst voor het bouwfonds voor het nieuwe kerkgebouw was boven verwachting. Het is een hele fijne dag geweest met elkaar en alle vrijwilligers.
Zoals gewoonlijk de afgelopen tijd had ik het weer flink druk met de studie. De afgelopen twee weken heb ik een partij wet- en regelgeving doorgewerkt om naar van te worden😉.
Gisteravond zou de eindopdracht voor deze module online worden gezet, maar de docent had de opdracht nog niet af. Dus i.p.v. werken aan de opdracht, heb ik dit weekend vrij, echt vrij! Eindelijk tijd om weer eens lekker te Netflixen, te kleuren, Sinterklaascadeautjes te gaan kopen en te handwerken. Bovenstaand blok is niet dit weekend gemaakt, maar is onderdeel van een quilt waar ik alweer veel te lang mee bezig ben: A sampling of Santas quilt van Piece 'o Cake designs. De meeste blokken zijn al af, de komende tijd zal ik regelmatig een blok laten zien, want het is een kerstquilt en de blokken passen wel bij deze tijd van het jaar.

Om al die lange studieavonden door te komen heb ik makkelijke koekjes gebakken. Alleen boter en een ei toevoegen, kneden en bakken. Smaakte heerlijk, en deze pot was een van mijn aankopen op de wintermarkt.
Als afsluiting een foto die ik deze week heb gemaakt op weg naar huis. De lucht was aan het einde van de middag schitterend, niet zo mooi te fotograferen met mijn mobieltje, maar toch. Het was in ieder geval genieten onderweg.

1 opmerking:

  1. Prachtig blok heb je gemaakt en ook lekkere koekjes, dat kan je zo wel zien.
    Ze zijn vast al allemaal op.
    Lijkt me geen makkelijke studie die je aan het doen bent. Veel droge stof :-(
    Zo jammer dat je foto's verdwenen zijn van de wintermarkt. Hoe kan zoiets nou, dat gaat toch niet vanzelf?
    Was er best nieuwsgierig naar, maar het is niet anders.
    Groetjes en geniet van je vrije dagen.
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen