vrijdag 23 december 2016

Kerstig blogje


Er zijn nog twee blokken klaar die ik niet heb laten zien voor de quilt 'A sampling of Santas quilt'. Het blok op de foto hierboven is mijn lievelingsblok tot nu toe.
Volgens mij moet ik nu nog drie blokken maken, en de rand. Toch binnenkort maar eens voor de dag halen, misschien kan hij volgende kerst dan aan de muur hangen!

Mijn kaarten zijn inmiddels allemaal de deur uit, gisteren heb ik de laatste gepost. Ik hoop dat ze nog op tijd zijn, maar verwacht dat ze net na de kerst aankomen. Iedereen heeft in ieder geval wel een zelfgemaakte kaart, zoals ik graag wilde.

Ik wil via deze weg iedereen hele goede Kerstdagen toewensen, en het allerbeste voor 2017 toewensen💗

1 opmerking:

  1. Lieve blokjes heb je gemaakt. Leuk om met de kerstdagen de andere te maken, dan kan hij volgende kerst gezellig hangen.
    Wens jou ook hele gezellige kerstdagen, en natuurlijk een gelukkig en gezond 2017!
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen