maandag 19 december 2016

Kerstkaarten en weer een blok voor de kerstquilt

Zaterdag ben ik flink aan het stempelen geweest...maar nog niet voor mezelf. Mijn zus zit in het onderwijs en geeft les op twee basisscholen. Voor de leerlingen uit haar klassen hebben we een kaart gemaakt en deze aan een kaars gestrikt.
Dit weekend ben ik ook eindelijk weer eens aan patchen toegekomen. Hexagonnen geknipt, geplakt en aan elkaar genaaid. Uiteindelijk moet dit een kussenhoes worden van 50 x 50 cm. Niet zo'n heel groot project, maar de hexagonnen zijn best wel klein.
Omdat er niet echt iets af is wat ik kan laten zien ook weer een blok voor de sampling of Santas quilt, weer een seizoensblok, de zomerkrans deze keer:
Omdat ik bezig ben met een kleine verhuizing binnenshuis was het ook nodig om een kastje te halen bij het Zweedse woonwarenhuis. Mijn logeerkamer/ rommelkamer wordt langzamerhand omgetoverd tot hobbykamer. Als er nog iemand interesse heeft in een éénpersoonsbed, hier is meer informatie te vinden.


1 opmerking:

  1. Leuke kaarten, die kunnen ze mooi zelf inkleuren.
    Snoeperige hexjes. Vind ik altijd zo mooi worden, maar ben er zelf nog nooit aan begonnen.
    Een heerlijke eigen hobbykamer! Is echt zo fijn om alles te kunnen laten liggen totdat je weer verder gaat.
    Geniet maar van het inrichten van je nieuwe kast.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen