vrijdag 16 december 2016

 
Omdat kerst al rap nadert, deze keer twee blokken van de quilt 'A sampling of Santas quilt' van de ontwerpers van Piece O' Cake designs. De bovenste is weer één van de seizoensblokken en de onderste eentje van de kerstmanblokken.
Verder gebeurde er deze week weinig om te laten zien. Ik ga iets nieuws doen waarvoor ik al druk bezig ben met de voorbereidingen. Er komt een weblog bij, begin januari moet deze online zijn. En de opleiding vraagt ook de nodige tijd. Mijn opdrachten zijn zo goed als af, mijn praktijkbegeleider is ze nu aan het bekijken. Begin volgende week kan ik dan nog eventuele aanpassingen doen en ze daarna inleveren. Tot 1 januari heb ik dan heerlijk even tijd voor mezelf.
In het weekend nog wat voorbereid voor deze week, glutenvrij brood en bosbessen muffins gebakken, vanalles gesneden zodat het eten bereiden minder tijd kost. Ik merk iedere keer weer dat het me middenin de week echt helpt als ik in een drukke periode zit.
Vanmiddag nog even wat klusjes elders doen, en dan dit weekend maar eens gaan beginnen aan de kerstkaarten, het wordt tijd 😉!

2 opmerkingen:

  1. Gezellige blokken heb je gemaakt. Fijn dat je daar toch nog tijd voor hebt tussen het studeren door.
    Gelukkig heb je straks even rust, dat is wel fijn met de feestdagen.
    Lekker smullen dan maar weer van alles wat je gemaakt heb.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier staat de glutenvrije appeltaart weer in de oven en ga ik zo verder met de pasta voor vanavond.
    Kind jaren en twee glutenvrije gasten eten mee, dus eten we allemaal zonder gluutjes straks.

    BeantwoordenVerwijderen