maandag 2 januari 2017


Om te beginnen: een voorspoedig en gezond 2017 toegewenst!
De afgelopen anderhalve week heb ik heerlijk kunnen ontspannen. Wel gewoon werken, maar even geen studie. De logeerkamer is omgetoverd tot hobbykamer, er moet alleen nog wat herindeling in de boekenkast gedaan worden. Nu kan ik alles blijven liggen tot ik weer verder ga, echt fijn!
De maaltijd op Eerste Kerstdag heb ik bij mijn vader en moeder doorgebracht. Mijn moeder heeft heerlijk gekookt (zoals ze eigenlijk iedere dag heerlijk kookt😁) en voor bij de koffie had ik een frambozencake met frambozenmousse gemaakt.
Omdat ik extra vrije tijd had heb ik sowieso best veel tijd in de keuken doorgebracht en nieuwe dingen uitgeprobeerd. Een tijdje geleden had ik ontbijtmuffins gemaakt met spinazie, champignons en spekjes. Nu heb ik er gemaakt met ui, wortel en spekjes, ook lekker.


Vandaag is het 'gewone' leven weer begonnen, behalve werk ook de studie. Dus ik ga weer snel aan de slag!



3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je lekker en gezellig gegeten hebt bij je ouders.
    Je hebt je hobbykamer klaar, heerlijk om even tijd te hebben voor dat soort dingen.
    Nu de plichten weer, maar hopelijk is er zo af en toe wel tijd om even iets te doen in je nieuwe kamer.
    Wens jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2017!
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit.
    De allerbeste wensen ook vanuit Hoofddorp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. studie ze...enne ze zien er heerlijk uit

    BeantwoordenVerwijderen