maandag 30 januari 2017

Veel quilterigs gedaan

De afgelopen week heb ik weer eens aardig wat gedaan op quiltgebied. Ik heb weer een stukje aan mijn minivingerhoedjestop genaaid. De totale top bestaat nu uit 2473 stukjes, en het is nog lang geen formaat waar je onder kan kruipen. Maar iedere keer een stukje en als je maar geduld genoeg hebt komt dat vanzelf😊.
Ik zit sowieso in de ministukjes wat patchen betreft. Ik heb de bovenkant voor een kussenhoes (van 50 x 50 cm) afgemaakt. Hij is inmiddels gedubbeld en kan gequilt gaan worden.
Verder heb ik nog een half blok (voor aan de rand) voor de Antique Rose sampler gemaakt. Ik bereid steeds een aantal zakjes voor waar stukjes voor één blok inzitten, dan heb je altijd iets liggen om te gaan naaien.
Ik heb ook weer lekker GTA's gescoord, altijd fijn voor de portemonnee. Vooral omdat ik weer op huizenjacht ben. Heel spannend allemaal!



3 opmerkingen:

  1. Je hebt weer veel voordeeltjes gescoord. En wat is je vingerhoedjes top mooi! Zo leuk uit de verte al die verschillende kleurtjes.
    Het kussentje, gemaakt van kleine hexjes is echt beeldig.
    Je bent lekker "quilterig" bezig hoor :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb nog steeds je mailadres niet, dus maar even zo reageren op je reactie op mijn blog:
    Zo grappig hoe jij je top strijkt. Ik probeer van de achterkant soms nog wel wat te maken, maar met die kleine driehoekjes had ik er geen zin in.
    Met applicaties kan je beter niet op de bovenkant strijken, dan worden ze te plat.
    Mijn kamer is nu gelukkig weer opgeruimd en gezellig, was echt een stofnest, raakte steeds alles kwijt.
    Ben heel benieuwd hoe lang het zo netjes blijft :-)
    GRoetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen