maandag 13 februari 2017

Eindelijk de goede kant op!

Eindelijk gaat het de goede kant op. Op het moment ben ik alleen nog flink verkouden, maar dat is al zo'n verbetering vergeleken bij hoe het was! En afgelopen nacht heb ik voor het eerst in weken weer eens goed geslapen, dat heeft me ook veel goed gedaan.
De zin en energie om dingen te doen komen langzaamaan weer terug!
Zo heb ik weer wat kaarten gemaakt, kijk maar eens op mijn andere weblog.

En als je niet helemaal lekker bent is een makkelijk handwerkje ook heel fijn. Ik heb ontzettend veel sterretjes genaaid, simpel werkje waar je niet teveel bij na hoeft te denken.
Al die sterretjes worden uiteindelijk met creme ruiten aan elkaar genaaid. Het moet minimaal een éénpersoonsdeken worden en ik ben al aardig op weg, kijk maar:
Ik denk dat ik zo'n beetje op 3/5 deel zit nu. Maar vandaag ga ik daar niets aan doen.
Nu ik weer wat energie heb is het hard nodig om aan de studie te gaan werken. Vorige week heb ik een les gemist, dus ga ik de aantekeningen van een klasgenoot doorlezen en de presentatie van de docent. Daarnaast moest er in de les een opdracht gepresenteerd worden. De opdracht had ik per mail gestuurd, maar dat is niet genoeg. Ik moet een filmpje maken waarin ik de bevindingen vertel...vreselijk! En dat is nog niet alles, dit blok is nu klaar dus voor volgende week vrijdag moet ik de vier eindopdrachten ingeleverd hebben. Voel lichtelijke stress....😲

2 opmerkingen:

  1. Hè stress, dat moet je er nu eigenlijk niet bij hebben.
    Als je ziek bent geweest is rust zo goed. Maar ja de studie gaat door die kan je niet even stilzetten.
    Hopelijk gaat het toch allemaal lukken, dus de sterretjes maar even in de koelkast :-)
    Je quilt wordt trouwens prachtig! Mooi al die kleurtjes, dat wordt genieten als hij klaar is.
    Sterkte met de lessen en opdrachten, het lukt je vast wel!
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zennnnn.....

    Als we de volgende keer weer quilten wil je me dan laten zien/met mij samen een paar van die blokken uitleggen. Je quilt meenemen? zodat ik het kan zien ...snap ik het altijd veel beter...Heb al wel heel veel stukjes....

    BeantwoordenVerwijderen