zaterdag 25 maart 2017

Hand op de knip...huis gekocht!

Ons bod is geaccepteerd!! Dat was wel even een stuitermomentje. Daarna voelde het ook heel spannend en best eng (nog steeds wel eigenlijk😊). Straks gaan we het voorlopig koopcontract tekenen. Dus nu is het voorlopig weer zoveel mogelijk hand op de knip. Kosten genoeg de komende tijd. Er zijn momenteel weer volop geld terug acties zoals op bovenstaande foto's te zien is. Qua zuivel en drinken zit het voorlopig wel goed.


Van een collega kreeg ik een heleboel AH tuintjes met tray om ze in te zetten. Blijkbaar werden deze vorig jaar aan het einde van de actie neergezet om mee te nemen. Hij had er nog over, en ik ben er blij mee. Alles is ingezaaid en de radijs, rucola, andijvie en broccoli komen al op.



Met al die spanning rondom de aankoop van een huis heb ik regelmatig even mijn hoofd wat leger gekleurd. Op de een of andere manier werkt dit redelijk rustgevend voor mij.


En uiteraard met al het geregel, het werk en de studie werd er ook weer voor kleine gaarkeuken gespeeld. Maar nu ook nog eens op een manier dat alle restjes werden verwerkt. Ik had een bloemkool liggen waar ik bloemkoolnasi van heb gemaakt. Nasikruiden, kipfilet en groenten had ik nog. De steel van de bloemkool is opgesneden in blokjes en ingevroren, lekker voor in de soep. Ik had ook een paar appelflapjes gebakken en had wat appel/rozijnenmix over. Ontbijt voor de volgende ochtend was yoghurt met het restant van de mix. Alle beetjes helpen!




2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de aankoop van je huis!!!!
    Spannend of de bank de hypotheek wil verstrekken, maar dan is het echt van jou en kan je beginnen met plannen maken.
    Er moet vast wel iets gedaan worden in het nieuwe huis.
    De AH tuintjes zijn inderdaad van verleden jaar, want dit jaar werden ze niet uitgegeven. Maar zaad blijft wel even goed.
    Kleuren is heerlijk rustgevend. Leuk dat je dat aan het doen bent.
    Eten en drinken is er weer even genoeg.
    Veel plezier met de plannen voor je huis.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie net in de nieuwe AH folder dat er weer AH tuintjes komen.
    Dus je kunt nog meer zaaien straks.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen