woensdag 1 maart 2017

Schreef ik in mijn vorige blog nog over voorjaarskriebels...nu lijkt het al een paar dagen meer herfst! En de verkoudheid en het hoesten lijken ook weer terug te komen, bah. Dus maar wat vrolijke voorjaarsbloeiers in huis halen.

Zondag heb ik traditiegetrouw allerlei lekkers gemaakt om tijdens de werkweek wat meer tijd over te houden. Hartige ontbijtmuffins met wortel, ui, champignon en spekjes en bloemkoolnasi.
De bloemkool wordt hierbij gepureerd in de keukenmachine en in de wok opgebakken met nasikruiden. Groenten en kip bakken en erdoor roeren en klaar.
Ziet er best rijst-achtig uit toch?

Verder was er een verjaardag in de familie, misschien heb je het al gezien op mijn andere weblog.
Ik geef altijd graag iets zelfgemaakts, dus kon mijn creativiteit weer lekker kwijt!




1 opmerking:

  1. Zelf vind ik het weer (in Utrecht) nogal meevallen de laatste dagen.
    Oké, niet echt voorjaar, maar best wel lekker. Hoorde net de merel zijn lente liedje zingen, voor het eerst!
    Heb gelijk de lente in de bol :-)
    Nu snap ik hoe je bloemkoolrijst maakt. Best wel handig als je niet van echte rijst houdt, maar daar ben ik nou net zo gek op.
    Groetjes en geniet van je voorjaarsbolletjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen