dinsdag 25 april 2017

Een ongeluk, een ongelukje en wat lekkers

Op tweede paasdag zou ik met mijn zus gaan knutselen. Tijd om wat lekkers te bakken! In de kast had ik nog mix om red velvet muffins te maken. Het deeg maken en het bakken van de muffins ging prima, kijk maar:

Het is heel lekker om op deze muffins botercreme te spuiten of te smeren, dus die wilde ik ook gaan maken. Nu moet je dat maar liefst acht minuten opkloppen...en toen ging het een beetje mis...
Bij het overpakken van de mixer (vanwege lam handje) schoot deze uit mijn handen, met als gevolg overal spetters botercreme!

Op deze foto's lijkt het nog niet zo schokkend, maar het zat echt overal. Inclusief op mezelf. Gelukkig zat er nog genoeg in de kom voor de muffins, en ze smaakten echt heerlijk.


Dit was dus het kleine ongelukje. Het ongeluk was wat grootser...ik ben tegen een paaltje gereden en weet eigenlijk nog niet hoe het kon gebeuren. Gelukkig bestaan er verzekeringen, want zoals op de foto te zien is moet er wel een en ander aan de auto gebeuren.



Zaterdag was weer de jaarlijkse bloesemtocht. Ondanks de knieproblemen wilde ik heel graag meedoen, en het is gelukt. Van tevoren pijnstillers geslikt, en ik heb een superochtend gehad. 's Avonds was het wat minder goed, maar ik had het er graag voor over!

3 opmerkingen:

  1. Oeps! Wat een ongelukken allemaal.
    Die botercreme spetters is nog wel te overzien, kwestie van schoonmaken.
    Maar je nieuwe auto!!! Zo lang gespaard en nu in puinpoeder gereden.
    Dat moet zo te zien ook nog wel hard gegaan zijn.
    Eeuwig zonde hoor :-(
    Hoop dat het weer helemaal goed komt.
    Dan zo'n wandeling maken met je pijnlijke knie. Met pijnstillers, dat wel..... maar niet echt verstandig lijkt me.
    Pijn is een signaal hè? Dat betekent rustig aan doen.
    Maar dat weet je natuurlijk ook wel, soms wil je perse iets hè, ik ken dat.
    Sterkte er maar mee.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je muffins zien er heerlijk uit.... je auto wat minder...poeh....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest even lachen met je keukenperikelen ... zoiets durft mij ook al wel eens overkomen (en dan vaak met twee overijverige dochters in de buurt 😉).
    De bumperschade aan je wagen is minder leuk ... ach ja, dat zijn dingen die kunnen gebeuren.
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen