maandag 3 april 2017

Kleine klusjesweek en besparingen


Tussen alle klusjes door is het belangrijk om af en toe even een rustmomentje te nemen. Vaak zet ik dan een aflevering van een serie op Netflix aan. Alleen maar kijken kan ik niet, dus tegelijk kleur ik dan of doe ik iets quilterigs. Aangezien ik de laatste tijd flink wat sterretjes heb genaaid was het tijd om weer wat te tekenen en te knippen. Vriendinnen van de quiltbee sparen hun restjes op en daarvan maak ik dan de puntjes voor de sterren, en van de kleinere stukjes kan ik vaak nog een vingerhoedje maken.

Het moestuinseizoen is in volle gang, de eerste doperwten staan inmiddels in de tuin en de nieuwe zijn alweer voorgezaaid. De zaaisels in de moestuintjes komen goed op en verschillende zijn al verspeend/ overgepoot in een groter potje. Mijn vader heeft al een groot deel van de tuin gespit, lief!

Er waren weer een aantal leuke gta acties de afgelopen week! Nog meer drinken, en de voorraad was al zo lekker aangevuld met de acties die ik liet zien in mijn vorige blog. Ook kreeg ik tomatenzaadjes toegestuurd, die ga ik denk ik volgend jaar zaaien.

En jammer.... Holland & Barrett verkoopt mijn favoriete snoepjes niet meer. Ik 💗 gember, of het nu thee is, snoepjes, koekjes of vers verwerkt in gerechten, yummie. Maar nu moet ik dus op zoek naar een ander verkoopadres. Als iemand toevallig weet waar je ze kunt kopen hoor ik het graag.

Nu ga ik weer snel aan de slag, de to do list is weer lang deze week. Maar ieder klusje wat gedaan is is er eentje!

2 opmerkingen:

  1. inderdaad, stap voor stap kom je er ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben een beetje achter met blogs lezen :-)
    Gezellig al die opgekomen plantjes in de vensterbank! Straks verse doperwtjes uit eigen tuin....heerlijk!
    Wij hadden ook altijd sugersnaps, ook al zo lekker.
    Fijn dat je vader de tuin heeft gespit, leuk werk, maar wel zwaar, en jij hebt het druk.
    Wij zijn nu helemaal in de ban van de oranje zoete aardappel, zo verrukkelijk! Misschien kan je die ook in je tuin poten?
    Natuurlijk onder het t.v. kijken lekker met de lapjes aan de slag, het nuttige met het aangename combineren, net als mijn oma vroeger deed: sokken breien als de radio aan stond.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen