dinsdag 23 mei 2017

Eetbare beplanting op het balkon

Het is alweer even geleden. Niet dat ik niets te vertellen had, maar het lukte me maar niet om een nieuw bericht aan te maken. Gelukkig nu wel weer!

In de tuin groeit alles welig...het onkruid helaas ook. Iedere dag probeer ik een pad en een perk te wieden. Gelukkig heb ik donderdag vrij, dan kan ik wel wat meters maken en bonen leggen.
Ook op het balkon groeien allerlei groenten.

Inmiddels is er een week voorbij sinds ik deze foto's maakte en ziet alles er alweer veel groener en gevulder uit. Ik heb al twee keer van de peulenplanten gegeten, lekker met wortels erbij.

De venkel doet het ook goed, net als de andijvie.

Radijsjes, lekker snoepen als tussendoortje!

Er staan niet alleen eetbare dingen op het balkon, er wordt ook op het balkonnetje gegeten. Een maaltijd samengesteld van dingen die nog in de koelkast/ vriezer zaten. Gezellig en lekker!

En ik had geluk! Bij een boekwinkel (die bij een keten hoort die een aantal jaar bestond) kreeg je bonnetjes met een code. En ik had een prijswinnende code, een verwenkaart van € 25,00. Superleuk, en hij komt goed van pas met de aanstaande verhuizing!

2 opmerkingen:

  1. Wat doet de groenten het goed bij jou op balkon!!! Heb het hier in de tuin ook wel eens in grote potten geprobeerd, maar er kwam niets van terecht. Jij gebruikt vast wondergrond en wondermest :-)
    Lekker van gegeten, dat is zo leuk hè?
    Heerlijk zo'n verwenkaart, laat je maar lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, wat een leuke prijs

    BeantwoordenVerwijderen