maandag 8 mei 2017

Lapjesruil, spinazie uit eigen tuin en hard werken

Vorige week, tijdens mijn minivakantie was het weer lapjesruil, georganiseerd door Ria. Ik had mijn lapjes voor vertrek gepost en toen ik thuiskwam lag er een lekkere zachte envelop in de brievenbus. Komt zeker van pas bij allerlei projecten waar ik aan bezig ben.

In de tuin wordt hard gewerkt. Er moet veel geplant, gezaaid en gewied worden. Dat laatste is een wat minder leuk klusje, maar het hoort er nu eenmaal bij. Van mijn zelfgeteelde spinazie heb ik pasta met pesto en zalm gemaakt volgend recept van Sue, heerlijk!

In huis worden van lieverlee de eerste dozen ingepakt. En dan kom je vanalles tegen wat je niet meer gebruikt. Dus marktplaatswinkel en de lokale ruilsite wat gevuld...de eerste lichting staat er op, en er komt nog meer aan.

Later deze week wat vakantiefoto's. Het waren heerlijke dagen, mooi weer gehad, lekker gegeten en we hebben het ook heel fijn met elkaar gehad.

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk gelijk even op je MP winkeltje gekeken, maar niets gezien wat ik graag wilde hebben. Daar heb je weinig aan hè?
    Jij hebt ook al leuke lapjes gekregen. Altijd fijn om een verrassingspakketje op je mat te vinden.
    Vannacht weer nachtvorst, hopelijk heb je niets kwetsbaars staan in je volkstuintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blogje alweer. Heb je nog verder gedaan met de Pyramids (heb er ondertussen "al" vier - en nog vier uitgetekend)?
    Als je zin hebt ... heb me ingeschreven op een dagje Quilt It & Dotty op zondag 27/08... is misschien wel wat ver voor jou (Overloon)?
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen